Började helgen innan den slutade?

Tänkte slänga in ett litet inlägg

 

kom just hem från en kväll i dimman i city Reykjavik. Klockan är 03.45 och jag fick ensam tag på en taxi trotts det var kö.. Smart som jag var så gick jag för hörnet där taxin brukar komma och Hookade en bil innan den hann fram till "väntestället" Smart? Ja menar, är det -5 ute så får man fixa sig ;)

 

Fick sluta 19.00 idag, tackar för det och skulle bli färgad av min kusin som är dålig "men-kan-ta-andra-i-naglar-och-färga-andras-hår" kan säga at tman blir smått irriterad när jag väntat en månad nu och utväxten heter ingrid och ska snart på ålderdomshem!!!

 

Stack iaf på studentfest som jag egentligen inte pallade men drog ändå.. där var SKITTRÅKIGT så vi stack ner på stan istället som dem fick tjata på mig att hänga med på...

 

dem är fortfarande där men jag ska jobba kl 13.00 imorgon så jag måste få 8 timmars sömn innan en 9 timmar lång period börjar..

Mycket folk på stan, folk på lov och studenter.. För mycket folk om man frågar mig, vill ha lagom med plats på dansgolvet och inte en känsla av att jag står i en gaskammare med en tvål i handen...

 

Har precis låtit en joggy slinta ner i halsen för att inte vakna med helt tom mage..

 

Lilja Dansade med sin gamla danspartner hela kvällen, så mycket av henne såg man inte... KUL....

 

Hängde mest med Melina faktiskt, ringde Elisa som var nere på stan..

 

 

Blir nog bio eller en runda med Elisa imorgon efter jobb.. alltid lika kul att träffa henne!!

 

Nej nu ska jag kolla när jag börjar de nästkommande dagar, är det 09 som gäller så fruktar jag en tidig morgon med huvudet nergrävt i kudden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0