BTW, jag hittade kamera sladden!

Idag kan man säga att julen började! För idag, satte jag igång årets första julskiva!

Det är en regel på jobbet att första veckan 1 jul skiva i spelaren (5). och nästa vecka 2, nästa 3 och sist 4... Skönt tycker jag, då somnar man inte varje kväll med Jingle bells på hjärnan!

 

Vid 01.00 Ringde brorsan och frågade om jag fortfarande var hemma hos honom...

- Hm, neJ? va?

Jag sov nämligen hemma hos farmor...

- Okej, jag tänkte bara fråga om jag fick låna ditt internet eftersom jag kommit i kontakt med en gammal kompis från USA och han ville ses på msn?

- ehm, javisst..?

jag var inte riktigt vaken så jag hänbgde knappt med..

så jag satte det utanför dörren i lägenheten och gick och lade mig,

 

 

Klockan 08.30 ringde han igen och erbjöd sig att skjutsa mig till jobbet!!

Om jag inte vore vaken tidigare så hade jag vaknat när han sa det för JA det kan du få göra!

Att stå och vänta på bussen i - 5 grader är inte särskillt lockande!!

 

Sitter i kafferummet och Simsoaks skiva har precis börjat.. trotts att jag kan alla låtarna utantill nu, så tröttnar jag aldrig! någon kände igen det och frågade till och med vem som sjöng, dem trodde det var timbuktu.. om man inte kan svenska, så låter det ju likadant!



Funderar på att gå och lägga mig vid 22.00 ikväll, bara för o se om det hjälper mig upp imorgonbitti.. annars är man ju ledig på fredag;) men jobb lördag söndag..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0