Chefen kastar lådor i huvudet på folk

Emzo, kan det vara emilie???

Isåfall, så har jag det jättebra!<3<3 Har saknat dig mycket. kan bero på att du är otroligt svår att hålla kontakt med eftersom ni vägrar skaffa internet i skogen;)

 

Annars har jag inte fler nyheter mer är att Chefen kom och sa att han nästan fick hjärtinfarkt så fint det var här i butiken.. kan bero på att jag sa till den andra tjejen idag "Jag känner på mig att han kommer dyka upp, så vi får vara extra alerta att fylla alla hyllor spot on så blir han glad"

Och gissa om han tyckte att butiken var fin;)? Han strålade, skrev på min avskedsansökan papper, "kastade (tappade) en låda i huvudet på mig och jag frågade om han inte hellre ville nocka ut mig istället och det tyckte han var jätte kul.. så jag undrar om han hittat andra (rätt) sida av sängen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0