Dagen efter jultomten

Godmorgon!

vaknade imorse av att telefonen ringde och gissa vad glad jag blev!!!
det var mattias som ringde!!!

guuud, jag har inte hört hans röst sedan studenten! han snackade om Vocal Tech skolan och KLART VI SKA DIT!

Sitter i brorsans soffa och han och hans polare spelar fifa 09... tænkte slænga in ett kort inlægg just dærför..


ska snart hæmtsa hans dotter och sedan hem till Farmor.. Dagen fær ga at att packa ner allt so ska med till Sverige..

brorsan blev glad för Kameran jag gav honom.. lægger upp en bild senare..
farmor blev glad för sin nya brödrost och væckarklocka som ær skit snygg!
mormor blev glad för sin nya bestseller bok
och jag blev glad för mina presenter!!!

TACK för du gjorde min juldagsmorgon glad!


Nu ska vi dra.. Ha en bra juldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0