"Hey White fox! Wanna come and hang around my neck?"

Den billigare önskelistan är på ingång..

den vita räven som jag suktat över i snart en vecka börja kännas allt för långt bort..

alla julklapparna ska ju inhandlas innan.. Jag har råd, eftersom jag sparat. men frågan är hur mycket vill jag ha den? En päls är ju faktiskt något man alltid har, och en bra investering att ha i garderoben, vissa dagar vill man väl känna sig lite extra lyxig...

Vill gratulera Emma. såg på hennes sida nyss att hon har fått vikariejobb! Grattis;)

Vill också erkänna att jag fnissade lite när hon nämnde ett kännt citat från Ekis som var vår idrottslärare.. hehe.. hade helt glömt bort det.. hoppas ni inte "stöter" in i varann för mycket;)

 

 

Sitter och blickar på Islänska Wipeout.. alla länder har ju samma bana och allt så det är kul o se något man känner igen på tv.. En transvestit klarade banan på 1.43minuter.. e inte det ganska bra?

 

var tog min kvällsmat vägen? Helt plötsligt blev klockan 9 och jag har inte käkat middag... Sånt kan jag störa mig på.. att man inte insér att man är hungrig i tid..

 

Nu Ska jag sätta mig med min billigare önskelista..

aloe verano itas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0