EN GULDKULA MED SILVER SNÖ

Hejsan alla! Igår slutade jag vid 22 och Elisa hämtade upp mig för att köra en runda.. Vi körde ner stora gågatan och kollade affärer och det slog mig att jag aldrig gått där och handlat sedan jag flyttade hit.. Så det blir kanske ändring på det ikväll..

 

Handlade precis två julklappar.. En till Moster och en till min farbror som ska fira jul hemma hos farmor.. Det blev varsin Ostkorg med massa ostar och kex.. inte så dyrt faktiskt.. 200kr!

har lagt undan en brödrost som min farmor kommer behöva, hon svär åt sin nuvarande brödrost, ändå så tänker hon inte på att önska sig en ny, så jag hoppas hon blir överrsakad! Ska hdla en digital klocka att ha i sovrummet, hongnäller om att hon aldrig hittar en klocka att ha i sovrummet, som inte låter.. kan bero på att hon köpt 30 kr klockor från Tiger, som inte är digitala... hm...

 

Nu ska jag njuta av min lunch! Slutar så tidigt som 19.00 ikväll!!!

MÅSTE RINGA MIN KUSIN SOM SKULLE FÄRGA MITT HÅR! FASEN VAD SUR JAG ÄR NU! ATT MAN INTE HÖR AV SIG HELLER?! SÅ JÄVLA DÅLIG STIL! VEM VILL SE UT SOM EN SKUNK NU TILL JULEN LIXOM? FAN VAD FOLK BARA TÄNKER PÅ SIG SJÄLVA!

 

 

men ha en god fortsatt jul :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0