Förra inlägget om varjen.. var kanske lite grovt.. I'm sorry...

 

Ohhhh nu är klockan halv två och jag har tvingat mig att se på Desperate Housewives 4 sista avsnitt av 5 serien.. Shuush! jag vill inte se nååågra komments om vem Mike gifte sig i slutet av serien.. tänkte vara ett litet offer och googla det. men whats the point? serien kommer ju inte komma ut tidigare för det? på dvd.. har inte sett 1 ända avsnitt av 6 säsongen.. om den ens har börjat i Sverige, här har den..

Hur mycket jag än ville spara dem, så kunde jag inte, det blev helt enkelt för spännande, dessutom så såg jag ingen möjlighet att spara dem till, jag jobbar ju till 22 varje kväll fram till jul så lika bra att få det överstökat..

 

 

Skrev tidigare att jag skulle skriva en önskelista.. billigare.. verkar som om det dröjer ett tag innan den kommer eftersom jag lyckades få en lista på nyårslöften längre än en önskelista.. how now that happend... jaja, får försöka se på de ljusa, kanske försöker man bara lära av sina misstag och låter det nya året bli ett oskrivet blad med nya misstag och inte gamla..

 

Kanke göra saker man drömt om men som fått vänta, Försöka att göra det nya året bättre än det förra.. Försöker man inte det varje år? Vem orkar tänka "2007... det var ett underbart år, jag vill tillbaka" varför inte försöka att få 2010 bli ett år fullt av glädje att minnas hela livet! 2009 kommer alltid att vara året jag blev student, men 2010 kanske blir ett nytt liv, tackvare. 2009...



tar med mig kameran till jobbet imorgon, försöka få in lite bilder här. kanske en bild på vita räven;)
och kanske vi kan smyga in en bild på affären jag jobbar i och mina kollegor;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0