FÖRSVINN DUMMA FÖRSTÖRARE #(/&%¤#@!w?")#

Vaknade imorse med en lagom igentäppt hals..

Nu räcker det! Halsmandlarna SKA bort om jag så ska behöva skära bort dem själv!

 

 

Är så föbaskat trött på att gå till en läkare för o få pencilin eller någon annan meds, men svaret blir varje gång

 

 

"Det är bara virus, det finns inget du kan göra mer än vänta och vila..#"

 

 

Men om man får såkallat halsfluss en gång i månaden så funker det ju inte o bara "vänta och ta det lugnt"

 

 

Om man går skola eller har jobb så kan man inte vara hemma och vila några dagar i månaden för att några mansgris doktorer tycker att dem gör mer nytta i min hals än onytta!

DET BESTÄMMER VÄL JAG?!

 

 

ingen ska säga åt mig att mina halsmandlar ska sitta där om dem bara förstör för mig hela tiden?!

Min sångpedagog sa första gången till mig i 1an på gymnasiet att jag skulle låta ta dem, eftersom dem är ALLTID stora och täpper så jag får ta i alldeles för mycket när jag sjunger för det är för lite plats i halsen för toner att komma ut,

 

 

 

Men, nej, min läkare ville inte samma sak..

Dessutom sa hon, att om jag vill ha en karriär inom musik, och t.ex. ska spela in, göra konsert eller något och mina halsmandlar är plötsligt svullna så kan jag ju inte ställa mig och låta som en kråka och lixom "förlåt, men ingen vill ta bort mina halsmandlar så därför låter jag såhär"

 

 

Det är ingen ursäkt!!!! Om mitt jobb skulle vara att leverera en bra konsert t.ex.. så funkar inte att komma med bortförklaringar!!!

 

Nu ska dem BORT föralltid och jag vägrar ta dem med mig till London auditionen!

I'll do whatever it takes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0