Have your self a mery little christmas

skulle kunna börja dett ainlagg pð mðnga sætt men har inte riktigt tid.. glömde min dator pð jobbet igðr och glömde ta med den innan idag... usch jaja, julen ær snart över.. fragan ær nær man bestæmmer att den ær slut? nær paketen ær slut eller nær annandagen e slut? jaja kænns inte mycket jul hos mig,., ingen lucia och varje dag jobb 12 timmar inklusive julafton..
tænker ha detta inlægg kort..
blev tvða i korgtævlingen och fick 700 kr!!!
Julafton bestod av jobb, ligga pa golvet och blunda och lyssna pa rod stewart och kyrka kl 18.00 insag att jag fatt ett litet hat mot præster... inte bra..
ækte med min bror till hans mamma och sedan kæk..
nu sitter jag hos mina kusiner och ska till brorsan och se pa film resten av denna julafton,...
hoppas alla haft en underbar julafton med massa kærlek!
skriver bættre senare hur mina dagar varit !!
Very Mery Christmas to YaLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0