Hjärna och hjärta går inte hand i hand

Ja då var det upp klockan 08 i morse, vilket min kropp demostrerade starkt emot.. Fruktade redan igår hur min morgon skulle bli.. Inte lätt när huvud och kropp inte är överens om vilken tid man ska gå upp...

 

Dock vann kroppen idag, sov vidare till 10 och som jag innerst inne visste så var det inga problem.. Det är mer en princip sak att har man sagt 8 så blir det så.. men det är inte så lätt alla gånger..

Jobbar bara till 19.00 ikväll och funderar på om min bror vill följa med mig och handla julklappar ikväll.. han har inte svarat men annars blir det träning eller sova för min del.. funderar även på om jag ska köpa Macbook Pro idag eller senare.. måste somsagt ha den och det är en fråga om när och inte om....

 

Korg tävlingen leds fortfarande av mig;););)

 

Pratade med mamma imorse och hon frågade vad jag önskade mig, eftersom det är för mycket begärt att få en macbook pro så önskar jag mig studio prylar att kunna jobba med i datorn istället, och även Iphone 3gs och Högtalare til len sådan, också en väska som är täckt med vita fjädrar som finns i fris o company och givetvis den vita räven och en rävboa.. så det var i stort sätt hela min önskelista för i år.. när jag kommer till sverige kommer jag också önska mig Gray's Anatomy alla säsonger och lika så av One tree hill.. så det finns lite prylar, även ett hemmabio system till min blivande tv som jag ska skaffa och ett tv bord..=) Kommer säkert hitta lite Michael Jackson prylar som jag vill ha när jag kommer till Sverige men det har jag inte haft tid med att titta på här...

 

 

så nu ska ajg inte ägna mer tid av min lunch som jag har nu... Vi hörs! Kram/Ly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0