inlägg 19 dec kl 03.00

 

Sitter i den berömda stolen och jag kollat film, Upp om 8 timmar och Jobb hela dagen..

Dagen idag blev till att wrappa in alla julklapparna! Insåg att jag har 3 presenter var till mamma och pappa.. inte dåligt;) Tre till mina kusiner med men bara en till brorsan.. hans blev ju lite dyrare...

Satt och tittade på bilder från Johanna och Tim där Molle o Emma vistades för en groggkväll!

Gud vilken saknad jag kände efter dem, och jag hoppas evigt att det blir en repris på nyår!

 

Pratade med Minnie idag och hon MÅSTE träffa mig den 30! annars vet jag inte vad jag gör! Har afixat skjuts hem nu efter flygresan.. men vad ska man ha på sig på nyår? Man känner ju inte för något nerpackat krympigt plagg när man ska på nyår? kanske jag och minnie får se oss omkring en runda 30!

Kommer somsag hem 30 dec kl 12.00 och inget annat;)

Tänk att det är bara 5 dagar till Julafton

11 dagar till jag är i Sverige

12 Dagar till nyår och

13 dagar till det nya året börjar!

Har varit här i 6 månader exakt på onsdag och idag är det EXAKT 6månader och 4 dagar sen jag tog studenten! Har inte varit i Sverige sedan Juni!!!

 

Imorse när jag och farmor skulle ut

Inne från badrummet

"Fan Telma kan inte färga mitt hår förän imorgon och jag har värsta utväxten! Mitt hår e skit äckligt!!"

"Märkte du det först nu?"

"Ha-ha-ha farmor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0