Julen lyser frid på jorden

VEM SATTE IN TREEEE JULSKIVOR?!

Idag är jag hemma från jobbet, hade längtat efter att få sova en timme extra men min hals var så svullen, att jag inte fick fram ett ljud:( blir så ledsen på detta...

 

Nu när julstämmningen börjat i affären och man är bara glad hela tiden och nedräkningen till jul och nyår har börjat.. Så blir man sjuk=( Jag får alltid halsfluss några dagar innan jul, men nu verkar det ha kommit tidigare, och jag tänker inte slösa 500 kr på att gå till en doktor som jag gjorde förra månaden,

en pinne i halsen och "Nej, gå hem och vila, (I) Men! Betala 500 kr för dina 10min med mig!

nej det tänker jag inte göra om=(

 

 

Imorgon är min lediga dag och jag hoppas innerligt att min svullnad har gått ned, eftersom jag ska ta med min kusin och handla en födelsedagspresent till honom och ut och äta och sedan bio! Och om jag är irriterad blir det ju inte någon speciell dag för honom längre..

 

Nu sitter jag i sängen och har precis druckt citron vatten och hostat upp massa slämm och hoppats att halsmandlarna ska hostas upp och spolas ned i toaletten... man får ju drömma..

 

Ska ta bussen till min brors lägenhet och ta med mig hela boxen av Desperate Housewives och kura ner mig under ett täcke i hans stora soffa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0