JÆVLA FÖRBASKADE SKIT

Just nu ær jag sæ jæævla förbannad...


igær sa skulle jag köpa biljett hem.. den kostade dæ 35 000 kronor..

men jag hade san huvudværk och væntade till idag.. nær jag kollade priset sæ var det 48 000 !!!!!


jag blev sa arg och sa till mamma att de hade höjts och var tvungen att köpa biljetten! Sæ jag köote den och gissaa vad!!!



Nu nær jag kollar 8 timmar senare sa kostar den 25 000!!!!


Pa iasland sæ sænker dem inte priserna ju senare man köper utan tvært om.. so no wonder jag inte væntade mer....


Men det borde jag gjort..


nær jag sa det till mamma sa bara sa hon HAHAHA VAD SA JAG TILL DIG!?


och sæ gör dem narr av mig men jag blir sæ jævla irriterad!!!!! det ær sæ förbannat snopet pa pengar!


och sen nær man ær irriterad och flera som man breættar det för skrattar och INGEN sæger typ "fan vad surt" SÆ BLIR JAG ÆNNU MER IRRITERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



oh! FOLK E IDIOTER IBLAND! (men kanske ær jag den största idioten men det tænker jag fan inte tycka nu för JAG hade visat lite medlidande)




Litet utbrott pð internet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0