Start Spreading the news - I'm leaving today (30dec?)

om ni besöker mig minst en gång om dagen så är det väl mer än rätt att jag skriver ett inlägg om dagen? Har varit super dålig på det, och hälsan har med varit dålig..

Har mycket att berätta om helgen. en kort version:

Lördag: Frukost ute, jobb, ut och äta med elisa, party till 3.

Söndag: Dansföreställning - ut och äta med elisa, hem...

 

men det hände massor där imellan;)

ringde min älskade johanna som fyllde år<3<3

kommer berätta mer ikväll...

 

blev ledsen när Angelica åkte ut ur Robinson...

Men blev sjukt förvånad att hennes kompis Greta var medi Paradise Hotel:O:O:O

Hade jag ingen aning om!




Har inte köpt biljett till Sverige den 30 än och priserna kommer snart stiga i pris,

Saken är att jag kommer hem 30, och det är ingen som kan hämta mig på flygplatsen:(

Hade gärna tagit tåg men jag kommer ha så mycket grejer...

Även om jag tar tåget, så har jag ingen skjuts från höör.. så de skiter sig där med..

aja får hoppas att 30dec löser sig så jag får fira med mina pinglor<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du helt fel lilla stumpan :) det var emmas kompis greta som var med :)

2009-12-08 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0