Stöld

Heeeeeeeej!

Tänk att det redan är 8 dec? bara 16 dagar tills Julafton!

Har inte ens köpt en ändaste julklapp.. Mer än till mig själv då...

igår köpte jag nämligen Världens mjukaste mössa!

Eftersom jag är en sann djurvän och tycker synd om björnarna som är hungriga men sen tycker jag synd om laxen när björnen äter den... ja det blri lixom aldrig bra på något sätt..

igår handlade jag en vit kaninskins mössa! vill vill vill ha en liten tvättbjörnshalsduk med, men det får vänta tills alla julklapparna är inhandlade;)



Eftersom jag inte kan be er om RÅD eller ens skryta om vilka julklappar jag ska ge mamma och pappa, så får det vänta tills efter jul... Med tanke på att mamma och pappa slaviskt ska läsa .....

 

Imorse hände deet lite action i butiken.... Det kom in en 50 årig kvinna och tog en handfull av läppglans och gick ut. Thelma, sprang efter "Förlåt" "Ursääkta" "UrsäKTA!?" men kvinnan svarade inte... "TJEJER!" skrek thelma efter oss och Unnur sprang efter,... Helga satt som vanligt och latade sig bakom med bulle och babblade i telefonen och kom ut likadant för att se vad som hände..

"Men ring vakten då?!" Sa jag, och hon sa hejdå till sin kompis och ringde vakten (kan man bli trött på folk som inte tänker själva?!)

Kvinnan gick i rask takt och började sedan springa så vi såg inte längre var dem var... Vakten sprang runt överrallt och hittade dem inte!



När dem kom tillbaka sa dem att hon hade gått ut på parkeringen och då hade hennes väninna kommit ut (Förmodligen stått på andra våningen och sett allt och varit redo med bilen att köra iväg!) "Jag har inget med detta att göra! jag bara kör" sa hon, men hon är givetvis medbrottsling om hon kör i väg en brottsling? IDIOT!

Tjuvkvinnan hotade att slå dem och jag kan lova att jag hade provocerat henne tills hon slagit mig så jag hade kunnat få ner henne på marken innan vakten kom!

 

Men dem hann köra iväg och bilnummret sparades, Nu är tjejerna på polisstationen och försöker hitta bild från övervakningskamerorna för att anmäla kvinnan! vi vet ju inte om hon stal något mer...

Hoppas hon Stressar ihjäl sig nu när hon är hemma och ovetande om vad som väntar henne!

 

 

Mådde ganska dåligt igår, visste inte om jag höll på att bli sjuk igen, dock magsjuka isåfall.. allt jag åt åkte ut direkt och det kändes som en knut i magen.. sjukt obehagligt..

Nu är första måltiden sedan igårkväll och jag hoppas inte att samma sak händer, dock börjar jag känna så smärtor redan nu=(

 

 

ska försöka somna tidigt ikväll.. upp tidigt imorgon med..

 

Jo, en sak! Imorse fick jag skjuts hit av Thelma, "Hoppashoppas hoppas, han inte är där sa hon"

För igår så var han här när dem kom på morgonen kl 09.00, han skällde på alla om att dem inte var sminkade... Men kl e 09.00??? Affären öppnar lixom inte förän 10?

Jo men visst, imorse när vi kom började han bossa runder innan vi ens han ta av oss jacvkorna och stämpla våra kort!

Han bad mig om att pris märka och visst kunde jag det,

jag vände på lådorna en efter en för att jag snabbt skulle kunna stämpla alla på en gång...

men nej, då tyckte han att det tog längre tid och DESSUTOM så rinner alla body lotion till om dem är upp och ned... (asså gudasså)

DET ÄR FÖRHELVETE I 20 SEC SOM DEM STÅR UPPOCHNER? DESSUTOM SÅ STÅR DEM RÄTT I HYLLAN OCH TROR DU NÅGON SKA KÖPA OCH ANVÄNDA DEN OM 2 MINUTER NÄR VI ÖPPNAR OM EN TIMME?!?!?!?!?!!?!?!?!?

det var vad jag kände för o skrika ut men jag bara tog dem och ställde i hyllan. han fortsatte att säga samma sak, så jag sa bara "ok förlåt". då sa han samma saker mumlande medans jag ställde sakerna i hyllan.. "Ja, jag sa förlåt" Han tittade på mig som om han fattade att det var ingen sak att säga förlåt över eftersom det är NO BIG DEAL, då kanske han insåg med att det var NO FUCK*ING BIG DEAL o irritera sig på och vara ett totalt ASSHOLE som han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0