Things on my mind

Det finns tre saker jag funderat över..

1. Uttrycket "att kasta sten i glashus" kan lätt, under en pressad situation bli "Kasta inte glas i Stenhus" och då har man nog helt plötsligt försört the moment om att visa ut sin agruation... Kan även bli ganska irriterade om den andra upptäcker felet...

2. Har ni funderat över varför folk vill läsa om era liv? om ni har blogg då t.ex..

är inte det ganska komiskt, och facinerande, att varje dag går folk in på din sida att läsa om ditt liv. Precis som dem går in på aftonbladet, de vill höra de de nya nyheterna... Tycker att det är ganska coolt, att dag efter dag läser folk vad jag skriver, inte för att dem ska på någon annan sida.. nej för adressen till min är en egen.. så det måste funnits en anledning.. med vilken?

 

3. Den har jag nu förträngt eftersom jag levde mig alldeles för mycket in i nr2 why oh why frågan.. men lovar att den kommer komma upp senare i veckan;) däribland bilder på Mr whitefox och mina arbetskompisar=)

häe kommer en bild på mig från slut föreställningen på min gamla skola LDMG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0