TRÖTT

Sitter på bussen hem från jobbet. klockan är 23.02 och passet slutade för en kvart sedan..

Kan säga att benen blir sega och huvudet trögt efter såhär långa dagar..

Handlade min första julklapp idag, blev en Canon kamera till brorsan! Det var någon han hade suktat över ett tag sa hans flickvän men han har inte köpt den så han blir nog överrsakad när han får den i Julklapp!

 

Korg tävlingen började idag på jobbet.. det är visst så att korgar från 2000 och uppåt får man "poäng" för och det ska skrivas på ett plakat på toalett dörren.. eftersom vissa var så vassa idag så fick det bli så att man måste lämna över prislappen till nästeman och be dem kryssa i poängen.. som om man skulle fuska? ja vissa kanske gör det..

 

Jag bara känner att jag inte kan förlora... om det var något jag aldrig lärde mig som liten så var det att förlora.. Jobbigt när man spelat handboll i 10år...

Men efter dagen så ligger jag 1a... tjejen som vann i fjol ligger 2a och det är bara 6 päng efter mig... om hon säljer den dyraste så är hon bara 1poäng efter mig.. och eftersom jag är ledig i morgon så kommer många gå om mig... vilket känns surt ;)

Priset ska visst vara ganska stort om man vinner, men det har jag inte ens i tankarna för det viktigaste är inte och vinna, utan att inte förlora! Alltdså blir det ett måste att vinna;)

 

Har hänt mycket nu de senaste tiden, har inte hunnit surfa runt på internet.. har två gånger kommit hem och stupat i säng direkt, somnat på soffan innan jag ens åt middag, missade te.x träningen i förregår eftersom jag somnade.. så tid för internet har det inte blivit heller...

 

 

Min förstakör lektion hävs 14 jan:):) ska bli spännande.. frågan är hur många bilar jag hinner krocka innan jag får ett körkort.. någon som vill tippa?

 

 

är ledig imorgon och ska nog ägna dagen med farmor och köpa resten av julklapparna...

min billigare önskelista kommer upp så snart jag har tid..

 

 

en frågan till någon som vet, Vad kostar en vit rävpäls i sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0