2-4-me-1-4-you

Vilken dag...

Fick upp som en raket imorse och kände hur pigg och glad jag var att gå upp så tidigt

Tog bussen till jobbet vid halv 9... KLockan tolv kom min älsklings kusin och hälsade på och ville luncha!

Givetvis stack vi upp och åt på café Bleu. Blev Pasta med god sallad!!!




Vid sju tiden stack hela gänget mot Butiks möte där alla som jobbar träffas, käkar svettig pizza och snackar om försäljning och prepp för jul hysterin..





Slutade vid halv nio och fick som tur var skjuts a
v en av tjejerna hem..

Ringde direkt till Sara och frågade om hon åkt till Reykjavik igen för att spela matchen men det habde hon som tur var inte och jag hade inte fått besked om jag skulle spela eller inte så jag sa:

Ja, jag hade gärna följt med och kolla på er!



- Kolla? Du är med?!


- Hm, nej alltså ingen har sagt något inför denna matchen så jag tror inte de...


- Ehm, JO! ta med dig saker, jag är på väg!


- OK!


jag var hemma från mötet i reykjavik ungefär vid tjugo i nio och hon kom och hämtade mig tio i.. snacak om stress!

Slängde på mig skjorts och match tröja og slängde på mig skorna och sprang ut!



När jag kom dit så var det visst självklart att jag skulle vara med xD hahah jag kände mig verkligen borta!



Trodde jag hade träningsvärk i benen men efter ha spelat hela första halvlek så kände jag att smärtan blev bara väårre och värre så jag värmde benhinnorna och då fattade jag, att jag har fått benhinneinflammation..

Spelade början av andra halvlek men sedan kände jag verklgen att smärtan var stor! Jag tog av mig skorna och

vilade sista minuterna... mår lite bättre nu men kommer känna det imorgon....

 

Ska säga upp imorgon...


Min kusin hämtar upp mig imorgon och bjuder mig på en fransk manikyr.. ett tag sen nu pga handbollen..


Köpte Skor idag som är super snygga - för mitt presentkort!


Ska jobba hela helgen så det blir inte lov för mig förän nästa fredag om en och en halv vecka.. Usch..


Imorgon fyller pappa år!


Nu måste jag duscha


sen sova!

 

MOLLE DU GÖR MIG ALLTID GLAD!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0