Angelica Höglund

ROBINSON 2009

Säsongen har äntligen börjat!

Har längtat efter Robinson länge och även fast jag befinner mig på island och bara har 1an och 2an (svensk tv) så kan se alla avsnitt på internet!

Detta innebär en timme extra i veckan framför datorn, Börjar snart tro att mina ögon kommer bli fyrkantiga... Allt händer ju på datorn.. Längtar hem nu så datorn för mig närmare hem än att sitta och drömma mig bort..

Kollade nyss på Robinson. Läste intrudoktionen om Angelica. Ganska typiskt henne.

Många lärde känna Angelica på ett sätt men alla får inte lära känna hennes andra sidor, som kanske visar vilken underbar människa hon är.. Många irriterar sig på henne, och det vet hon.. Hon kan vara lite för mycket Angelica, men när jag var med henne ensam, så var hon en helt annan.. man får ett helt annat intryck av henne först, kanske är det de intrycket hon vill att man ska ha.. Jag tycker dock mer om den Mysiga Angelica som vill hålla handen när hon sover och tar sönder sin syrras tv när vi ska kolla film.. Eller att helt plötsligt dra till Stockholm och söka idol och sova ute..

 

 

Har läst massa kommentarer på Tv4 på hennes sida och det är många arga människor,

Folk går givetvis på vad som står och första intryck (i don't blame em)

 

 

Det var ett svar från Angelica som många retade sig på. Man måste bara ta det med en nypa salt..

När Angelica först sa till mig att hon ville bli programledare så slog det mig

 

 

Det fanns liksom inget annat jag kunde tänka mig att hon skulle göra, och jag tror verkligen att Angelica, Min sångfågel, kommer en dag vara en riktigt rolig programledare.

Givetvis så håller jag på Angelica, har hört lite om hur det går, men ska inte säga något här för dem som inte vet;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0