Bajs är inget man pratar om!

verkligen inte.

De vet alla dem som umgås med mig att fisar och bajs är inte okej!

Jag vet att det låter dumt, men vissa har fobier för fötter, vissa navlar och andra kanske hår..

mitt är helt enkelt fis och bajs..

Om man ska fisa så ska man göra det ensam eller på toa!!!



Vi hade denna diskutionen i morse när jag tog lite sjögräs tabetter som ökar hår och nagel växt och sätter igång matsmältningen.. så snackade vi om olika vitaminer så sa jag:



- Men vad händer om jag tar hela burken?

- du förstoppas..

- ...vadå?

Det blev ganska tyst

- så jag kan lixom inte gå på toa?

- Ja..

Tyst

- Du kan med andra ord inte BAJSA!


Jag rynkade näsan och de skrattade år mig, så jag sa att jag är känslig när man pratar om sånt.. haha så jag säger inte bajsa utan kanske toa istället...


så bråkade vi alla fyra om vad som var okej och inte okej och sen säger butikschefen som e 88a.


- Jag pratar med mina tjejkompisar när jag sitter o bajsar ibland!

- VAA?!?!?!?

- Ja, de kan jag med göra? de e ju inget konstigt? sa make up artisten..


både stod och hån log lite och tyckte jag var lite för präktig

sen kommer den tredje från toan och frågar vad vi pratade om

så sa butikschefen


- Jag sa att jag pratar i telefon ibland när jag bajsar, typ

"Bajsar du?"

"Ja"

"Ja, jag med"

- Oh ja men det är ju så vanligt!!!

- VANLIGT?!


alla skrattade åt mig och jag trodde faktiskt att dem skämtade.. men jag vet inte, kanske är det vanligt men man inte säger det, jag t.ex. har kissat ibland när jag pratat med typ Johanna men inget mer.....


Dessutom så säger jag inte:


- DU, JAG SKA GÅ OCH BAJSA!


som jag vet att vissa av mina tjejkompisar gör, men det lixom, jag vet inte, det känns ganska privat.. haha..


En grej som jag inte tänker ändra på, det är att man inte får fisa vid mig.. ALLA. vet att jag blir arg om de fiser( CARRO O MALIN! ) och iblabnd blir jag tillochmed så överraskad att folk faktiskt släppt sig att jag inte trott mina öron! haha det kan verka dumt och lite blont, men jag är såååå känslig för dofter att NEJ fis inte!



Vet inte om jag ska jobba till 21 eller 19 ikväll.. får väl se, fick nyss veta att jag får Julbonus + Lön på tisdag:D:D:D gud så trevligt!


Har insett att jag ska handla 11 julklappar i år...


Räknade ut att om jag håller summan nere så blir det på 40 000 isl kr som är ungefär 2500 svenska....


min bror har allt känns det som, Wi, Playstation 2 och 3 och alla möjliga spel. två mobiler, massa parfumer och tavlor och ja, allt.. Det ända jag kan tänka mig att jag vet att han behöver är en kamera.. och jag funderar på att köpa en digital kamera 10mpix.. han har en stor som är typ sönder som är 7mpix.. och han tycker om att ta foton och sånt s jag tror han hade blivit super glad.. får se om jag ger honom en kamera.. det kostar ju...


Mycket mer kul har jag inte att säga...


Dagens tips:


Även om man inte pallar gå runt att leta efter bra julklappar så är det bättre än att handla något för kanske 500 kr som sedan i nästa butik kostar 200 kr.. så det är bättre att skriva upp de affärerna man såg något passande och pris och jämföra;) lovar att man sparar några hundra lappar på de viset;)


Hörs senare idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0