Dejt - Handboll - Tävling - Johanna

Kom just hem från jobbet och gud vilken härlig stämning det har varit både igår och idag..

Helga ska på dejt med en as snygg kille, annars tycker jag att hon bara gillar fula killar men denna lyckades vi alla tre tycka var het!

Hon har pratat om idag att de ska träffas ikväll och jag var så glad att det kändes som om jag också skulle med på deras dejt..

När hennes telefon ringde därbak så lurades jag med att göra ":O" min mot henne och väntade tills telefonen ringt färdigt.. då tog jag upp den och låtsades svara xD

Lilja på helgas telefon hallå?... Jaa, e de du som hon ska träffa ikväll?

HAHA helga stod och viftade och jag trodde hon skulle dö så arg hon var xD HAHAHA har aldrig sätt ett ansikte ändra ansiktsuttryck så fort.. hon trodde verkligen att jag skulle göra det xD

Har fått bra statistik på bloggen efter jag länkade den på facebook men ingen har röstat på pojkarna här.. har fått tre röster på facebook, men vill inte avsluta tävlingen äään...

Inspiration från Johannas Blogg

Läste just Johannas blogg om att hon har svårt att visa känslor, tror att jag och johanna är som natt och dag på den fronten.. Kanske därför vi fungerade så bra ihop?

Jag är väldigt känslosam och som kanske mina vänner vet, så älskar jag att visa dem uppskattning och säga hur mycket dem betyder för mig.. att ringa ett samtal spontant mitt på dagens bara för att säga hej kan verkligen vara ngt jag gör.. Men som johanna sa, så snacka hon om att hon hellre skriver känslor på pappret än i ord, jag är nog tvärt om, vissa saker kan man inte sätta ord på utan måste skriva ner för man vet inte var man ska börja,

Men om jag är missnöjd, eller uppskattar ngn, så säger jag det ganska direkt,.

Att ligga i sängen och prata om allt möjligt är verkligen ngt jag uppskattar..

Men tystnade, när man ligger bredvid varann och bara känner av den andras energi..

Det går inte att säga i ord, eller skriva på papper..

 

Sitter hemma nu och väntar på att kl ska bli 21.00, träning i den stora hallen kl 21.30! KUL!

Har handlat handboll och byxor och är riktigt redo! Måste dock handla nya handbollsskor när jag kommer till Sverige igen!

MIN ÄLSKLING EMIL-IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0