Det lönar sig att vara snygg på jobbet

Och då pratar jag inte om mig själv;)

Har precis gjort två bra ärenden i köpcentret, köpt en present till pappa..

Höpte en armbands silver kedja med sånn platt grej ovanpå så man kan skriva en text på där står det:

Rúnar Tór Halldórsson

och på undersidan står det:

Älskade Pappa

Gulligt va:D

vågar inte skicka det i post så han får inte de förän till jul:)

Ska köpta något till mamma med men det är så svårt för hon köper alltid de hon vill ha.. så får ge henne något som betyder mycket att det kommer från mig.. får lura på den;)

Känns skönt att jobba så mycket så jag kan handla dyra o fina presenter till de två viktigaste människorna i mitt liv som gjort allt för mig. Mina föräldrar.

Där var det en suuuper söt blond kille som valde vilken kedja som han skulle vilja ha och han hjälpte mig att mäta bred och kedja så de passar pappa;) Ska hämta den på onsdag så kanske får se honom då igen;)

Sedan gick jag till företaget som jag har mitt internet hos och berättade att jag inte betalt en krona för internetet sen jag fick det:O och frågade om han kunde se hur jag betalt..

Hemmabank, sa han..

Men jag har ingen hemmabank?

Ingen svensk?

Jo.. men ingen räkning där?

okej.. huuum, hahaha kanske inte borde sagt ngt eftersom jag då inte betalt men jag vill inte få ngn ränta och förseningsavgifter på skiten så jag lät honom kolla upp..

Han fick all info om mitt liv på sin dator och började fråga var i sverige jag bodde och frågade var ormanäs låg xD

HAHA, ska man säga:

- Typ I Höör?

Nej jag sa Lund eftersom ALLA vet var lund ligger på island.. han hjälpte mig och bad mig kolla läget så jag inte skulle få någon böter och at tjag skulle komma nästa månad och kolla hos honom igen;)

SUPER DUPER SNYGG VAR HAN!!! blond även han;) sedan sa Unnur min kollega att han var Herr Island 2007.. höhöhö....

Men det lönar sig att vara snygg.. för jag handlade mer eftersom de var så snygga.. så tyvärr, så handlar man mer om man handlar hos en snygging, dessutom lyssnar man på deras åsikt också om vad som e snyggt.. hehe så då kanske man råkar handla för några lappar mer...

Handlade godis till min kusin som fyller år.. ville ta med han på MJ bio men han har redan sett den... ska ge honom godis och ett presentkort på en dag med mig i vilken affär han vill och köpa något han verkligen vill ha;)

Ska springa o jobbas:D Detta inlägget gick fort o skriva.. hehe

LOVE/LYiNVu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0