sex askar i en ask lax?


Miss you love<3


22.00 och jag är hemma.

Åkte till brorsans lägenhet och kolla tv...

Han körde hem mig nyss och då blev jag bemött av min favorit moster som är hemma hos mormor!

Hon designar smycken och har en ny typ just nu som såldes ut på 6 timmar!!!

Sjukt! Så nu sitter hon och designar halsband och örhängen hemma i mormors kök:) Ganska kul och titta på och se hur det görs;)

Hade gärna lagt ut en bild på det men det får jag nog inte;)

Både moster och Mormor tyckte att tröjan som jag köpte var superfin! (såklart) och hon ville få den lånad imorgon att räkna så hon kan göra likadana tröjor;)

Dem tyckte jag fått tröjan gratis för 1000 kr för en sånn tröja är INTE mycket!!!



Dagens åsikt:

Tycker att FOLK ;) är lite dåliga på att uppdatera mig, jag uppdaterar här ganska ofta och det verkar vara en del som orkar läsa några gånger om dagen.. Har fått lite hum om vilka som läser men deet finns några frågetecken så ni får gärna visa er om ni töörs visa er att ni följer mitt otroligt hetsiga glamorösa liv;)

Vill säga till alla mina vänner att jag saknar er otroligt mycket och kan inte vänta att få träffa er och krama om er och berätta hur mycket jag tycker om er<3  ska inte nämna alla namn men ni är många och det är alla som jag nämnt i min blogg + många fler som inte blivit nämnda men som betyder lika mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0