Man får inte glo det står i LAGEN!&%¤#"(&%)?!"

Fem månader sedan studenten nu.

Fyra månader och tre veckor sedan jag flyttade från Sverige..

Det är lång tid faktiskt...

Kan inte riktigt fatta att jag inte träffat mina vänner på så lång tid!

Tiden haar verkligen gått fort och jag har gjort så ofantligt mycket!

Gud vad jag verkligen kommer längta hit när jag kommer till Sverige

Det går liksom inte att beskriva, tiden här är så otroligt annorlunda från hur mitt liv är i Sverige, Men jag älskar båda!

Här är allt så fritt och tillgängligt, om jag plötsligt vill göra något så kan jag göra det och alla bor så nära och alla har bil och mina vänner är också spontana vilket kan leda till en bio kl halv 11 en söndag..

Allt känns så spännande och det är verkligen "vad som helst kan hända"

I Sverige har jag hela mitt liv från de jag var 6.. Alla vänner, rutiner, skola, jobb .. här var jag tvungen att SKAFFA vänner (trots jag har redan men man kan alltid skaffa fler på ett annat sätt) Skaffa Jobb, Knyta kontakter inom musik.. Allt som jag inte har i Sverige har jag här och allt som jag inte har här har jag i Sverige!

Jag vet inte vart jag kommer sluta.. Vill ju till London näst och där blir det ju ett HELT nytt liv med nya rutiner och nya människor!


DAGENS IRRITATION:

folk som glor! Jag blir så trött. det värsta jag vet är folk som glor!
Sitter i bussen och stirrar! när man tittar tillbaka tittar dem inte ens bort! Jag kände verkligen för o säga "
SLUTA STIRRA DÅÅÅÅÅÅ?!="/#¤%"¤#¤"/"

bara för att någon går på bussen så betyder inte det "Varsegod o glo" ?!

Verkligen snurra halsen ett varv... HUR SPÄNNANADE KAN DET VA?!

Usch detta är något som jag verkligen stör mig på! Man har inte rätt att glo på folk! Det är PINSAMT!


Usch , jaja nu har jag fått ut lite agretioner hehe.. men det är verkligen drygt!

Sitter fortfarande och hjälper moster och ringer rasmus.. men han svarar inte.. jaja

Har sånn tur och får skjuts imorgonbitti till Jobb! ingen träning i morgon..

Ska med mostrarna och mormor ut o käka och kolla julkappisar!

Mormor fyllde år igår.. hur pinsamt är inte det att jag glömde det?! Hade iallafall gett henne en födelsepresent i förväg. gav henne fyra månaders fri kabel tv.. ganska generöst, hon hänger ju hemma och kollar tv alla dagar och har bara två kanaler.. så jag köpte det till henne så kan hon iallafall bläddra..

gav samma sak till Farmor..

Har börjat köpa julklappar nu.. lite smått.. vet inte riktigt vem man ska ge till.. men har några klara. får se hur det blir.. kanske man tömmer plånboken, allt är ju så dyrt:(

Dags att slänga sig i sängen.. Ska verkligen ha sjukt mycket energi på jobbet imorgon (trotts att BajsHelga inte låter mig spela Blackeyedpeace, Britney, Lady Gaga, Michael jackson, beyoncé.. hallå?! "Du kan sätta på vad som hellst annars" EEH NEJ?! det är allt jag lyssnar på.. Palla vara så jävla tråkig:S

Ja ja, ska inte nämna något mer negativt, det följer henne, inte mig! Ska vara super taggad och göra mig riktigt fräsh och snygg så man blir på gott humör;)



God natt alla positiva själar! Skickar lite värme till era hjärtan från mig och hoppas alla får en underbar sömn inatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0