Inside skvaller från Hollywood - Jobb, Möte, Träning

Karim sattar - Make up artisten för Body Shop berättade att Jane Fonda berättat lite inside skvaller från Jennifer Lopez

Hon berättade att nyligen hade J Lo varit med i en film och skrytit om sina nya lösögonfransar som var äkta mink hår som kostade flera tusen dollar..

Han berättade också att många "hollywood stjärnor" och flera låter sig bli sminkade medans dem sover.. så dem sover när man sminkar dem och öppnar ögononen när man sätter på mascaran

e ni med?

Okej, J Lo hade på sig sina fina mink fransar, -

- Hennes Make Up artist var tydligen inte så erfaren av mink ögonfransar..

dem var nyligen på limmade och man ska INTE sätta mascara på.. det behövs inte!

Okej kan ni gissa vad den gjorde?

Satte på mascara på ögonfransarna, när J Lo vaknar, kan hon inte öppna ögonen..

DEM VAR IHOP KLISTRADE!

MU artisten fick sparken! hehe och dem var tvugna att ställa in hela dagens inspelning som JLo var med i pga av detta.. kan ni tänka er?

Fy fan vad jag hade skämts!

Detta är bara en av alla historerna han berättade... skriver lite då och då;)

Så till alla er som vill bli MU Artister:

Ni vet vad ni ska göra med Mink ögonfransar! LÅT DEM VA;)




Så hemma efter en lång dag.

Började med att jag vaknade upp hos min kusin,

Det första jag hörde var barnskrik. Det värsta jag vet är barn som skriker..

Hennes mamma är nämligen dagmamma till små bäbisar, eller jag 10 veckor - snart två år gamla. hon tar åt sig 5 stycken om dagen.. Sjukt störigt kl 8 på morgonen att höra barnaskrik vägg i vägg.. aja

vaknade iallafall på topp humor och gick in mot köket
när jag öppnade dörren stirrade fem små skitlortar på mig med gapande mun, som om jag var en ny leksak!

Då förlät jag dem för allt skrikande och ville bara ta upp dem o krama sönder dem!


Fick skjuts in till jobb.


Min kusin kom vid 12 och jag tog min lunch och vi åt äckel subway.. tycker faktiskt inte att det är gott, men det är verkligen det nyttigaste man kan välja uppe på "Stjärtorget" som är en stor sal med 15 olika snabbmats kök..

Bjöd henne på lunchen och vandrade en runda i centret för att fortsätta jobba;)

Som jag skrev i förra inläggen var dagens ganska dryg men efter min fika paus tog jag med mitt stora léende och massa energi och vi hade så otroligt kul tillsammans och skojade runt de två senaste timmarna!

Min butikschef och Make Up artisten såg sin chans att hämnas på min facebook genom att skriva min status

"I am a Fish in a fishtrunk who has not lived under a stone"


Jag fattade inget förän slutet av dan!

Ett internt skämt.. vi skojade en dag om fisk o sånt och hon sa ngt dumt till mig.. Jag skulle svara sjukt elakt och snabbt o sa

- JA men du.. du.. du e FISK!

- WÖÖÖÖW, den var låg Lilja


Så jävla dålig jag är på sånt..

"Never lived under a stone"

Jag var irriterad på alla människor som kommer och säger "Oj vad dyrt" så jag sa till tjejerna:

- Varför blir de förvånade varje gång de ska betala? jag menar allt är dyrt! Till och med jag har vant mig och jag är inte ens härifrån, jag menar, jag har inte bott under en sten liksom!"

Kap 2.



Tänker inte gå in på några detaljer eller diskutera mitt möte med farmor,bror och farbror.. kan bara säga att vissa gamlingar är lite tvär huvuden... men det ska nog kunna jobba sig fram..

 

Kap 3.

Åkte hem till mormor direkt efteråt och bestämde mig för att åka och träna..

träningen börjar 22.30 - 23.00 = JAG HATAR O SPELA KANT

jag går seriöst hellre till gymmet och springer på löpbandet än o spela F* kant o springa fram och tillbaka, det fanns en anledning till vf jag spelar skytt..

Kom hem vid halv tolv och insåg just JÄVLAR vad klockan är mycket... Måste duscha och lägga håret i inpackning så jag får det fint igen! Tänkte lägga upp en bild på gårdagens (Måndag) sminkning;) syns inte så mycket färg men det är

Bas - Ljuslila


Skugga
1 - Mörk lila


Skugga
2 - Svart


riktigt snyggt som smokey eyes med lite ljus ögonskugga på läpparna för att få dem lite ljusrosa;)

Nej jag hann inte lägga in bilder på karim eller tjejen men det kommer imorgon;)

Kom o tänka på en spontan sak..

1an, jag slår verkligen bara på den av två anledningar

1. Eurovision

2. Så ska de låta

Måste man betala tv licens om man skiter i dem;)?

JA ,, i know..

 Vill hälsa till min mamma som nu verkar hålla sig uppdaterad här att ring mig istället för o gå in på min blogg, den är riktad till 15 - 25åringar och hon drar upp medelåldern för mycket;)

 

Carrow - Carroj - Johanna-Tim - Emma - Sanne - Lina - Unnur - Helga - Valerie

 

TACK FÖR ATT NI LÄMNAT NÅGRA SPÅR I MITT HJÄRTA <3 era kommentarer betyder så mycket

Nej nu började en film på tv, - The departed.. hm är den bra? Nej MÅSTE SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0