Ever seen a blind man cross the road - trying to reach the other side?

Oh jag är så himla trött och så himla glad just nu!

Mormor och Moster kom by på jobbet och jag visade Moster några inside trix från TBS som jag kan visa er när jag orkar ta fram kameran!


Vi stack och åt och gick i affärer, Jag köpte harpex och axelskydd till handbollen..

Kan inte vänta tills den nya Adidas Originals affären öppnar! Kommer tappa mig där inne totalt!


Kollade in ringar idag och har varit helt förälskad i en Islänsk design ring sedan jag flyttade hit.. Ringen har sirkon sten och äkta silver i lite bredare design! Moster tyckte med dem var sjuukt snygga! Får se om jag är för snål eller inte att köpa den.. äkta kostar ju:(


Kul att höra att ni gillade låten.. det var mest det jag ville veta eftersom versionen är en 30%ig men texten och låten själv är skriven och den bli nog ganska lik förutom stämmorna annorlunda och sådär;D


Kom in lite nya smygiskar på sidan.. alltid en överraskning att se vilka;)


Emma! Tacktacktack! Jag litar 100% på henne! Ska verkligen gå in för det!


Mattias - Älskade underbaraste Mattias du är så saknad från mig! Kan inte vänta att få träffa dig heller och krama om dig och bara va!


Sanne - Din åsikt är verkligen något jag kan räkna med! Du är nothing but REAL!<3

Ska sätta inpackning i håret ikväll och duscha mig! Kanske ta en bild på dagens sminkning;)


Skulle festa ikväll men ORKAR VERKLIGEN INTE! Ska jobba 09.00 imorgon och på lördag med, hade tänkt ut och rida för första gången på 5 år, på söndag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0