Drop - Dead - Handsome

Satt i bussen och tänkte på "whats my thing?" "Sports or Music"

äh, håller ju på med båda, men kom o tänka på några crushes som jag haft ..

Här kommer fyra hunks som jag haft crush på...

Vem tar då priset hem som årets crush 2009?

Vet att Robert Pattinson redan fått min röst;) men det är lite tråkigt, så ni andra får bara välja mellan de andra tre;)

Och jag lovar, hehe detta blir jobbigt, men jag lovar att gratulera vinnarn av denna tävling xD kommentera eller skicka mejl på facebook eller Msn;)

Spännande!




Hmm, fyra helt oolika typer but so my type haha!

1 Baby
face
2 Handsomeface
3 Sexyface
4 Mysticface


Kommentarer
Postat av: emma

carlén ofc ;)

2009-11-03 @ 23:03:00
URL: http://beem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0