Hey,I'm with Mr somebody! ;)

ingen kommentar på det inte;)



FÖRLÅT!

Igår var jag en aningen dålig... och idag var jag bara slapp...

Ska försöka trycvka ihop allt så det inte blir så mycket onödiga detaljer..

Fredagen innehöll Jobb och Middag hos min Kusin och det var den fetaste middagen och jag gav honom godis + presentkort med mig och en vara av eget val;)

Åkte hem o sov vid 10.

Lördag: Jobb från 10.00 - 19.00 med tre extra brudar som bara är förjävla lata.. de jobbar inte ett skit... Jag får göra allt själv... Blev bjuden på Festen somsagt!

på väg på festen så såg vi någon headbanga vid rödljuset i en bil.. "vem fan?!" o vem är det inte då? Minns ni när charlotte perelli vann 1999 eurovision? Hon som blev tvåa heter Selma, och det var hon som headbangade i en jeep bredvid oss på rödljusen xD

Gjorde mig i ordning och hade ingen aning om vad jag skulle vara.. det slutade med att jag tog min halsduk som klänning, klippte sönder mina glitter tights med paljetter och gjorde ärmar av dem - nålade fast mitt pärlhalsband som vingar och målade en kattmålning i ansiktet...

Stack på festen vid 22.00 tiden och måste säga att jag hade den snyggaste dräkten;)

Väl inne träffade jag en tjeje som heter Sif som bor i New York! Hon har bott där hela sitt liv och är här på semester, hon bor på centrala manhattan och jobbar med turism!

iallafall, pratade mest med henne och Andrea såklart!



BILD PÅ LOVELY ANDREA I KOSTYM;)

Dansade hela kvällen till suverän musik och otroligt kul människor!!

vid2 tiden hade lotterierna och lekarna tagit slut som gick ut på Teater!! Rödluvan scensattes och tre personer fick improvisera medans en berättade den omgjorda sagan.. SKIT KUL!

Vid 2 skulle jag hem men vi blev rånade med till en klubb som heter B5. Den hetaste inneklubben just nu som tydligen bara tillåter vissa att komma in..



jag sa direkt :

- Jag kommer inte in, jag är bara 19!

Läkaren och Multiföretagsägaren sa att de fixade det , så jag och den andra "kvinnan" som jag skulle dela taxi med hem var tvugna att följa med!

Det var en sjukt lång kö och jag och tjejen ställde oss.. då drog dem i oss och öppnade på andra sidan och pekade:

- hon och hon och han ska in"

Och så var vi inne;) Inget id eller något..

Väl inne var det så knökfullt att jag gjorde av med alla..... så jag stod ensam med en påse med skor och min handväska i halloween dräkt.. Schysst läge?

Folk glodde på mig, och sa ".............. vad är du?"

Jag svarade med "Det var inte meningen att jag skulle ner på staAAAN!!"

Det fanns BARA vackra killar där inne... när jag letat i fem min så såg jag ett rum på nedervåningen och tänkte "kanske dem är på detta dansgolvet"

Jo men visst satt de där inne och det var inget dansgolv utan VIP RUM xD

Hur hamnade jag här tänkte jag när kvällen var slut!

Det var bara tv profiler och kända ansikten där inne!!!

När vi satte oss ned så kom det två bartenders med champange i hink med en bricka med alla sirters drycker man kan tänka sig ;)

Skit mysigt var det med kuddar och musik.

Multi företagaren påkekade att han skulle backa upp mig med pengar eftersom han sa att han inte kunde något i musik men att han hade MYCKET pengar! man kan gämnföra honom med IKEA. han äger all fisktransport från island vilket innebär ett företag i nästan varje land... that's alot...

kvällen slutade vid 04.00 tiden och då gick vi in i de två kändaste killarna på island... som också är så sjukt heta... de skulle in i VIP rummet när vi gick och givetvis kände de dem som jag var med... jag fattar inte var andrea och sif tog vägen.. jag hängde med fyra stycken jag inte hade en aning om vem de var men det var sjukt rolig kväll och jag ångrar inte en sekund!!!

I had a lovely night and made new friends and now I have a reason to go to new york;) to visit lovely Sif!

Snackade så mycket engelska att jag började prata engelska med andra och även tänka på engelsk... HM..



SIF! Dock inte från festen..

Dagen efter mådde jag som man förtjänade och tillochmed så dåligt att jag inte ens orkade skriva... Gick ut o käka med farmor och min kusin och hade massage kväll här hemma... Huvudvärken gick över vid 23.00 tiden igår och i morse vaknade jasg med halsfluss..

Har varit på jobbet idag och sedan läkare och nu kollar jag och farmor So you think you can dance....

ska sova kl 22.00!!!!!!! Hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0