God natt

nu måste jag verkligen sova...
skulle ju gå och lägga mig tidigt..

imorgon blir det

JOBB 09.00 - 19.00

HEM

Handbolls match - inte kolla utan SPELA!!!

nu ska jag sova och tana mina ben så dem är bruna och fina imorgon;)

Måste köpa hem Brasilian tan till alla som vill bli skitbruna på två sek!

eller finns den i sverige?



extra mycket godnatt till:

Sanne
Johanna
Carro W
Carro J
MOLLE
Minnie
Emilie
Julia H
Rasmus
Lilja
Emma B
Elisabeth

this is my lovely twelve<3

behöver mer uppdatering från era liv<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hjärtat! den bloggen är nedlagd nu och jag fick bara en print-screen av den men jag kans skicka dokumentet via msn om du vill :) ska bli ganska kul att veta vem det är :P

2009-11-11 @ 17:19:36
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: Hjälm

ooooooo GE MIG BRUNA BEN! :D <3

2009-11-13 @ 14:41:29
Postat av: Lilja

JAG SKA GE DIG BRUNA BEN;D

2009-11-15 @ 01:26:36
Postat av: Carolinen Wendella ! =)

Ville mest skriva att jag saknar dig och vara ormanasiga promenader, och att allt kandes sa langt borta nar jag horde den sangen igen.. Gosh ! det var andan bra tider det :) Nej. nu FICK MAN EN DEL SAKNALilja kanslor har :) <3

2009-11-17 @ 05:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0