Hash Drägg och GucciDior Divor

Åh min uppdatering är så dålig!!

Kom just hem från en biltur i stan med min kusin och hennes pojkvän o kompisar..

Bilturer på island är som en sport.. Snyggast bil, snabbast bil, fullas bil och högljudast musiken!

herregud.. Jätte kul o träffa min kusin som varit så sjuk i svininfluensan,, något personligt som jag inte skrivit mycket om men hon kämpade på en skör tråd för två veckor sen och blev frisk nyss..



När killen som körde kom in i bilen eftrer han träffat en snubbe så kom han in med en liten påse storleken som ett tuggummi, dum som jag är fattade jag inget.. inte förän jag såg hans flickvän  rulla de i händerna..

När vi kom hem till min kusin för o kissa frågade jag.

och jo, visst var det gräs.. själv har jag aldrig provat droger så jag var tvungen att fråga min kusin och nej inte hon heller.. men hur lätt är det inte att trilla ner i hålan när ens vänner bor där?



Dock röker inte hennes pojkvän gräs heller så det blir kanske enklare, men jag måste säga att Karim, som är en make up kändis berättade skvaller om många hollywood kändisar han sminkat som jo, varit höga...som vi alla faktiskt vet egentligen. fly verkligheten... så det är inte bara ghetto dräggen som stoppar i sig skit, det är även gucci dior divorna som bär juveler för tusentals dollar som gräver djupt.. Är det då bara mellanmjölk svensson folket som håller sig på mattan, och då är man tråkig?

 

En bild från inspelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0