Hey Boss! Kiss my ass will ya;)

Chefen ringde för o kolla om jag gjort rätt.. han är bara lite för störd i huvudet, och visst var min beställning helt korrekt! Usch tro mig, jag gör inte en prick i onödan för att han sen ska kunna klaga ens en liten gnutta!

Kan knappt vänta tills jag får ge er en bild av denna man...

Forna alkolist var det, kanske därför han är så bitter hela tiden? Jag orkar faktiskt inte ens tänka på honom mer.. han får mig bara att vilja spy ....

Ingen handbollsträning ikväll.. ska till badet och köra ett varv i basängen efter gymmet..

ooooo :O:O Gissa vems genomträngande röst jag hör nu;) jo men visst, chefen på plats.. tur att man har kaffe paus åtminstonde..

Köpte en handboll idag och gissa vad den kostade :|?!

1000;- !?"&%#¤#@/()%?!

det stod inget pris men tänkte att den kaanske kostade 500kr.. men fan 1000 spänn? bäst att den är grym!!!!!

Inget mer o säga, än att det är 2.5 timme kvar av denna arbetsdagen.. TACKOLOV! 7 timmar avklarade idag!

Hälsning till Malin Pålsson:

I Love YOU<3

hoppas på att du ska ha världens nyårsfest för jag planerar att boka en hemmåt biljett den 30 Des!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0