I'm blue I belive I'm a pie - I'm blue I'm in need of a guy - I'm blue I belive I will Die

Kom just hem med fina naglar...




ska skriva ett uppsägningsbrev nu och skicka medelande till TBS i Sverige, men väntar med det till imorgon bitti då jag är lite piggare!


fick ett underbart medelande av carro om att mitt nummer ligger och väntar på mig xD HAHA ganska komiskt!!!

har inga roliga nyheter idag faktiskt...


måste hitta kablen till min kamera så jag kan lägga upp bilder!



farmor köpte ny bilidag visst.. ska bli spännande!



Usch vad jag känner att jag har verkligen inget att berätta..



känner mig verkligen dum när ändå så många läser och så har jag inget kul o säga!


Ska iaf tatuera mig snart;) ni får se vad de blir i dec;)


Ska färga håret nästa vecka - Hemlig färg;) önskemål?


Kollar på GoodLuck CHuck nu..


Mamma berättade att Saerun, som jag lekte med när jag var liten, ville ta upp lite kontakt igen! Självklart! Har inte sett henne sedan jag var 8 och Noomi passade oss när pappa var med hrafnkell! Hittar inte henne på face så får se om jag stöter på henne någonstans;)

 

 

nu har pappa med börjat läsa här så nu kan jag inte avslöja hans present fler gånger....


detta är ett ställe för mig och vänner... Föräldrar hänvisas till Aftonbladet eller något....!


så nu har ni fått ett långt inlägg av ingen rolig fakta eller info över huvudtaget!


Ska jobba hela helgen så denna veckan kommer bli Låååång


Nej nu ska jag ta mitt händelselösa liv och sova några timmar! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0