Inne att ångra?

Hej alla nattugglor.

sitter i sängen och har just sett fyra avsnitt av min favorit serie, klockan e nu 01.41 isl tid och tänker på vad jag hade haft för mig om jag tragit på halloween... kanske suttit i ett hörn och vänta på o komma hem? Eller mittpunkten på dansgolvet med grogg i ena handen, en shot i den andra och en kille underarmen..  nej jag vet inte, skönt att känna att jag slipper ha ångest imorgon.. fast det verkar ju vara inne att ångra nu känns det som..

Gynnig, tog ut sina bröstplantat och sålde dem för tusentalskronor.. vem, med pengar vill sälja sina bröstplantat? vill man ens att ngn annan man, som det är nu i detta fallet äger dem och gör skumma grejer med dem?

Blondinbella, verkar ha "vuxit upp" som hon säger och ångrar att hon brytt sig om att vara smal! att det inte alls är det de handlar om nu mer...

Och nu Linda Rosing... det känns som att den uppmärksamheten de fått av dessa plastikoperationer, tog dem till vad de är idag.. (nu menar jag inte blondinbella) vad hade gynning varit utan sin medverkan i Big Brother? och hade hon kommit med i programmet utan mega tuttar och blont hår?

Nu har hon tagit ut silikonen och färgat håret brunt.. som om att "uuh jag e inte känd bara för mina bröst och mitt blonda hår" yeaaa right.. that's what got you there honey..

Och när uppmärksamheten blir mindre, nej då tar man bort dem, för o få mer publicitet "Carolina Gynning tar ut sillikon och färgar håret brunt" = Gynning växer upp = Bull Shit-hon-vill-ha-mer-publicitet. fine who blames her?

Det funkar ju, så varför ska inte Linda Rosing fortsätta i samma spår?

Jag vet inte vem av dessa två som är klokare.. Rosing eller Gynning.. Rosing verkar lugn, seriös blond bimbo, medans Gynning är Sprudlande, sarkastig blond bimbo... vem är ärligast?

Jag vet inte, kanske man borde skaffa sillikon blont hår med hårförlängning och ligga i solarium varje dag istället för o jobba, kanske söka till nästa BigBrother. .Vadå? både Gynning och Rosing har ju medverkat där och blev kända genom det och har haft egna program på tv om sig själva?
 
Sen när jag är för "vanlig" så tar jag bara ut sillikonen och färgar håret brunt ochskriver en bok om min utveckling?

Nej ska inte klaga på Rosing och Gynning nu, tycker dem är rätt balla ändå, två tomtar på tv som fått skjuts upp på toppen.. way to go;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0