Jag är Lisbet Salander.. bara lite..

KOrt inlägg mitti natten..



sitter hemma hos farmor och har precis kollat på män som hatar kvinnor.. hade glömt hur lååångvarig den är i början då när lisbet och mikael inte träffats än, men bra är den! Nu kanske jag får med farmor att kolla på de andra på bio;) hehe..


Ska gå och lägga mig, upp och jobba hela dagen imorgon..


Även om datorn anses som beroende betenede så har jag lyckats sitta bara en halv timme på hela denna dagen;) bra från min sida känner jag!!!


Lön på måndag och då börjar julhandeln...


Jag önskar att jag vore Lisbet ibland! Hur kul hade det inte varit att kunna hakka in sig på sin idols eller typ värsta fiendes dator.. eller ragg? jag vet inte.. Chefen kanske?



Tror ändå att det bor en liten Lisbet salander i oss alla!!!



Tycker att Noomis och Nina (Lisbets mamma OCH noomis riktiga mamma) deras insatts tillsammans rörde mig, och den kändes äkta.. kanske var det äkta?



Dagens kommentarer:

Det bästa är att dem tror att dem ska leva, det finns inte i deras livssyn att dem ska dö, men vilken underbar syn, när det går upp för dem att de ska dö.. Det är ett fantastiskt ögonblick..

/Martin om när han dödar alla kvinnor... jag fick gåshud så arg jag kände mig när han sa så!

- Vad gör du? Gå och lägg dig i din egen säng?!

/Lisbet när mikael tror att han ska få sova i Lisbets säng.. ganska komiskt inslag!

 

SovGott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0