Kick me, Kike me - don't you black or white me

"Kick the Gingers day" var yesterdag

Ja, jag fick sparken ett par gånger igår..

Kan ni tänka er?

South Park hade "kick the gingers day" på den teveserien och det var 20 november.. och nu finns den på ritkgt?!

JOBBIGT


alla sparkade på mig igår....


Började med en sminkning kl 12.00

Hon blev super snygg och "extra" tjejerna ville att jag skulle sminka dem med! hehe skit kul da iallafall och super mycket folk..

Nu sitter jag i bilen på väg med min farmor att hämta min kusin och ska hem..

Vid 00.00 tiden får jag brorsans lägenhet och ska vara där inatt.. SNÄLLT AV HAN

Imorgon är det match klockan 12.00, hallen ligger nära mig så det ska bli riktigt kul!

Nu är jag superhungrig och vill ha maaaaat!

Hörs ikväll;)

Love/Ly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0