Kissie är inte INNE

Nu ska jag ge Kissi lite reklam:

DETTA ÄR INGEN BRA REKLAM!!!

stackars L'oréal..

Less is more!

Jag sminkar mig mycket men jag sminkar mig så det ser lite eller naturligt ut.. det vill säga
lite färg på kinderna... bara två lager mascara, (så det blir lite dramatic åtminstonde) och inte tio ton puder som gör att man blir vit runt munnen efter ett tag eftersom sminket är borta... och dessutom:

VITA LÄPPAR ÄR UTE!
så ute...

så snälla Kissie fans, komiera någon som har lite bättre koll på smink fronten, Alexandra sminkar sig som man gjorde när man sminkade sig för första gången på en Halloween fest...

Bild från hennes otroligt roliga och underhållande blogg:



och resultatet av hennes smink inköp:



För er som inte vet vem hon är så är hon en C kändis som tror att hon är sveriges största bloggerska...
hon snackar mycket skit och har faktiskt en väldigt billig men underhållande blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0