lämnade huvudet hemma...

OOOH ibland blir jag bara trött på mig själv..

Var på lunch tid och skulle se om min adidas väska som jag ska köpa var kvar, NEJ det var den inte för jag väntade för länge..........%&¤#"! Hon som jobbade där sa att de öppnar en ny Adidas affär i köpcentret som bara säljer Adidas Originals som märket heter. det finns ju tre olika Adidas stilar och Originals är det gamla märket.. SJUKT SNYGGT! Så jag ska dit och handla när dem öppnar i slutet på november.

Sen var det en jääkla Bank snubbe som var sjukt jätte het.. han visade mig massa papper om att om jag betalar 200 kr i månaden till banken så får jag 600 kr sparade varje månad:S? How does that work? Men tydligen e det ngt om att man lånar banken 200 kr i månaden och sen får man +ränta?, jag stod som ett ljushuvud och han sa, skriv bara ditt nam här och här så kan du ringa mig när du läst igenom allt..

MEN OH, så fattade jag nu att mitt lilla ljuspäron huvud har skrivit under skiten? Okej, det verkar ju vara en bra deal och jag förlorar bara 400 kr + att man får 2%löneförhöjning när man gör avtalet.. jaja får väl ringa den där snyggingen på banken som heter Martein. ;)

Har inte tid att ta alla mina funderingar nu.. har just ätit en lasange och sitter och kollar lite på nätet efter extra jobb.. eftersom jag drar igen om två månader så kan jag lika gärna jobba rumpan av mig för jag är ledig i januari.. som det ser ut nu.. kanske har jag flyt igen och fixar jobb;o

Nejnejnej har så som inget mer o skirva.. JO

jag har haft en sånn längtan efter mammas nötkött med bakad potatis tsatsiki sallad och en stor skål med spenat, koktail tomater och små rostade böner.. MMMMHH. GE MIG HEM!

Eftersom jag är så dålig på att svara på komentarer och hinner inte alltid gå in på allas face eller blogg så svarar jag här:

CARRO , nu vet jag inte vem av carrorna jag ska prata till... men den som lagt kommentarer kan ju skriva antingen J eller W bakom så jag vet vilken fis jag ska prata med;D Och om senaste kommentaren så må jag säga att du må vara en otroligt trogen läsare MOha;)

MOLLE min ilskling, det blir mycket mys och mycket tid för dig, DU det var en tjej i mitt handbollslag som är PRECIS SOM DU jätte grym:| nej skoja;) men ni spelar precis likadant och jag insåg hur mycket jag saknar dig<3

JOHANNA, MINKVINNA jag behöver en liten dig här, hoppas det blir mycket tid med mig när jag kommer<3

MINNIE...... <3

MALIN, fan vad du är upptagen nu för tiden;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0