MOHAHAHA....;)

TACKTACKTACK

TILL ALLA som gillade låten<3<3

på jobbet och har fika paus.. blir inte mycket fika här inte

Ska hem till farmor för första gången på en vecka nu och försöka reda upp sakerna;)

Hoppas hon är redo att glömma och förlåta, för det har jag gjort..

Hoppas på att min bror ska sova hos sin flickvän ikväll så jag kan ha hans lägenhet ikväll!


Om jag får tid över så lägger jag upp bilder från kameran (Om jag hittar sladden som jag trodde låg på jobbet) Och bilder på min arbetskamrat som är så sjukt underbar och hon och hennes flickvän blev också valda till Islands snyggaste lebbpar;)



Grön ögonskugga idag, med en stor svart fillt mhh


Dagens skadeglädje:

H. tjejen som jag inte tål som jag jobbar med sminkade butikschefen, eller ögonen..

men hon gillade inte det och tvättade av det..


Utan o tänka efter sa jag:

- Jag hade tagit ljusfärg på ögonlocken, typ vit och en tjock elyeliner linje istället.

när jag kom från lunch gissa hur hon hade sminkat sig då;)

Känns som min smak börjar gälla nu;D Mohahaha

Nej, måste hoppa ner o packa upp lådorna med produkter...

jeje, denna dagen hade inga planer på att gå fort så bäst o sätta på min party skiva och liva upp stämningen;)

iNVu/ Love /Ly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0