My very first song




Okej har fått höra att några inte kan öppna länken jag la upp på en av mina låtar i morse..

Här har ni då min very första sång som bestod av ungefär 20 dikter jag skrivit..

många av er vet vem killen är, men det är inte de viktiga utan det kunde varit vem som helst..

när allt brast satte jag mig i ett piano rum i skolan, skippade lektionerna och satte ihop denna låten på en dag..

Satt och grät och skrev och pusslade i vågor och såhär blev resultatet. Denna inspelningen är en av de första och det har blivit en del förändringar men inspelning med Simon Laufer i Simsoak har påbörjats och ni får höra den färdiga versionen i början av nästa år!

Säger igen, att jag rekomenderar hörlurar för att höra bäst, och att ni inte tittar på videon utan bara lyssnar, sitter i sängen och spelar o lever mig in , så inte så mycket o se;)

Hoppas det går att lyssna nu, annars får ni säga till igen!;)

Johanna
Sanne
<3

Kommentarer
Postat av: sanne

Jag blir helt tårögd av din låt och din underbara röst. saaaaknar dig kom hem till mig snart <3

2009-11-16 @ 00:11:30
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Carro.

Du är sinnessjuk, det är sinnessjukt bra!!! Jisses, minns du när du spela den sist för oss?? Din student, skynda hem <3

2009-11-16 @ 18:07:34
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ Jag och Tim sitter här och applåderar, den är lika fin denna gången som när du spela den för mig :') usch blev lite gråtig nu faktiskt :( Stumpan, vill ringa dig! Jag ringer i helgen men de kan va bra och veta hur du jobbar.... så hur jobbar du i helgen? :) <3<3<3<3

2009-11-16 @ 22:38:43
Postat av: Emma

Detta är såå vackert... jag och vovven sitter här och får gåshud :)

2009-11-17 @ 13:54:52
URL: http://beem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0