NÄSTA MÅNAD KOMMER JAG TILL SVERIGE

november the first..

idag skulle jag träffa min personliga tränare men så blev ickefallet..

fick se på när min bror tog farväl av sin dotter som ska flytta med sin själviska mamma sju timmar bort.. så jävla taskigt.. han kommer träffa henne ungefär varannan månad! snällt! fan vad självisk man kan vara!

Såg på ett brustet hjärta, ett själviskt hjärta och ett litet hjärta skiljas utanför fönstret.. han blev helt förkrossad, han e sån bra pappa och älskar sin dotter mer än livet:(

Idag är det somsagt november och jag skulle börja på gymmet men de får vänta till imorgon, har blivit så oförlåtligt otränad eftersom alla träningar är samma tid som mina arbetstider!!!!!

Kollade på valpar på nätet.. VILL HA EN SAMOJED HUND! såg siv hos johanna för några månader sen och bestämde mig för att jag ska ha en sånn hund! inte ngn jävla chiwaua eller fula mopsar utan en riktig hund!

Har ju ella fortfarande när jag kommer hem<3 Min älskade vita schäfer! saknar henne jätte mycket och ska köpa en säng till henne när jag kommer till Sverige så hon får sova bredvid mig!

Min älskling!



Tänk att inte många har sett vita schäfrar. och så har carro wendel, vår granne också en som heter Isidor!
Ella hjärta Isidor

Här är en samajed:



Villvillvill men ska vänta tills jag pluggat färdigt och köpt en lägenhet.. det är ju faktiskt mer jobb än vad man tror.. ni ser att jag har en thing för vita hundar ... LOVE

Nu är jag trött på att längta mig bort och funderar på om jag ska åka till hallen o se handboll eller om jag ska se matchen på tv ist?
Elisa ska spela och jag lovade att kolla, men vet inte om jag ska se den hemma eller på plats.. vill göra något men kommer inte på vad annars jag kan göra!!!! vill inte slösa pengar, vill inte åka o bada, så vad kan man göra då?


Dagens saknad:
Ella

Dagens älskling:
Malin Pålsson

Dagens Tv Stjärna:
Elisa Vidarsdottir

Dagens Svensk:
Sanne Tenghamn

Dagens Islänning:
Halldór (bror) Rúnarsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0