Nostalgi + I Gave My All - You Wanted More

Jesus vad nostalgisk jag blev efter förra inlägget..

så nostalgisk at tjag letade gamla videos på datorn och gissa vad jag hittade?

Ett klipp med min och Linus improviserade låt!!! Gud vad jag har saknat honom och spela och göra musik med honom! Han riktigt skön att lira med!

Lägger upp klippet här med lite doubts.. denna versionen gjordes ett halvår efter vi improviserade fram låten..

Det började med att vi hade håla och satt i vårt rum och han spelade och jag mumlade text och hittade på

två stycken tjejer i dans tvåan kom upp och sa

- Gud vad bra låt! Vad heter den?

HAHAH jag och linus tittade på varann och skrattade och sa att vi bara satt och vilade!!! Då började vi skriva ner text och spela vidare och så här blev resultatet av denna låten..

VARNING!

Inspeliningen är en anning för nära min mun och stämmorna är INTE ritkgt korrekta på vissa ställen men vi gjorde detta mest för att vi tyckte det var kul och kul att folk gillade det!

Text: Lilja + Linus
Musik: Lilja + Linus
Komp: Linus

Från början stod han för musik och jag för text men klart att man lägger sig i ibland och säger "fan vad snyggt om vi gör så där" så man kan säga att vi båda gjorde allt tillsammans!


Ni får gärna säga vad ni gillade och inte gillade! Låten är ju trots allt inte färdig så snälla var med och säg vad som är snyggt och vad som är toomuch;)

JAG SAKNAR DIG LINUS!<3




Kommentarer
Postat av: Sanne

Du sjunger jätte fint Lilja fast det vet du ju om att jag tycker så det är ju inget nytt. Tyckte inte ni kom till er rätt i början av låten stämmorna blev lite konstiga för min smak. Men i slutet va det mkt bättre :) <3 Du och jag får spela in en låt snart hjärtat

2009-11-19 @ 12:14:24
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Mattias the toyboy from sweden

Skitbra lilja! Längtar tills du kommer tillbaks

2009-11-19 @ 17:03:52
Postat av: Linus

haha! Saknar dig också vännen! vi måste spela in den serriöst tycker jag! :D hehe. hoppas vi ses snart! kramaar!

2009-12-10 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0