Now you say you love me - Well, Just to prove that you do, Come on and Cry me a river, cry me a river - I cryed a river over you

Idag ska jag somsagt säga upp mig...


Gnaksa nervös faktiskt eftersom butikschefen verkar vara på dåligt humör..


känner att jag prickar alltid på tajmingen!

Jag och filip


på fest hos Sanna i Lund
Spelade ju i Röd och Vit randiga tröjor igår, och jag har ju spelat i både Blå Röd och nu röd och vit.. funderade på vilken som klädde mig bäst;)


Tror lågan ändå klär mig bäst.. det sitter ju i Ryggraden!


Men en grej som jag haft sjukt mycket tur med!


Jag har alltid lyckats få nr 4!!!

Hur sjukt e inte de?

Så min fråga är då till Lågan damspelarna



Vem har nummer 4??


 

Måste också säga att


Carro lill Johnsson, blir så glad o läsa dina små kommentarer... HAHA dem känns så peppande och jag känner verkligen för att komma och vara med!!!<3

Molle - Du tittar in lite här och där och jag blir alltid så glad att höra från dig!<33<3

Johanna - Jag saknar att höra din röst och vi måste höras snart igen!<3 Antingen får du skaffa skype, som inte kostar ngt;) eller så får vi ringas snart<3

Minnie - KOM IN PÅ SKYPE ditt lilla mupphuvud!<3

Sanne - Stöter på dig på msn lite då och då men alldeles för sällan:( <3

Caroline W - du är alldeles för långtbort och vi hinner aldrig skypa oss:(:(:(<3

Malin - GUUUD så upptagen du blivit efter du fick jobb;D alltid bra med jobb men vi hinner aldrig höras=( ;)<3

Emma - GUD vad du ska få det svårt med mitt trasiga hår!, btw, ska färga det nu i nästa vecka, HEJDÅ RÖTT HÅR;) <3

RASMUS - KOM IN PÅ SKYPE NU!<3

Mattias - Vi måste träffas så fort jag kommer hem! <3

Det var bara några hälsningar till dem som jag låg och tänkte på igår när jag inte kunde sova


Kommentarer
Postat av: C.

Tro fan att du har nummer 4, det är de nummer du alltid har haft. Det förföljer dig, när du slutade hade jag nummer 4 då jag fick lämna mitt älskade nummer till grönare ängar. Sedan fick jag nummer 11 och Linda fick 4 men nu jävlar har Linda ett annat nummer. Jag tror nummer 4 bara vill ha dig ju!! Kom hem till den och make it happy!! Kisses from C

2009-11-25 @ 23:04:17
Postat av: Anonym

En upptagen kvinna i sina bästa år? Nja vet jag kanske inte, men i och för sig är det en del här.. men helgerna tillbrigar jag mest tid på mycket annat, och tur det :D hihi.. vi hörs ibland på msn och det är bra det så man kan get some informations som det heter:).Puss på dig Lilja<3

2009-11-26 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0