PÅSE MED HANDTAG DAGENS LYCKA

Gick upp 10 minuter innan det var dags att åka imorse, slängde på mig kläder och fick skjuts av farmor!

Hennes nya bil e sjuukt fin och skön!


Lämnade jobbet vid 7 igår och lämnade en stoor hög med beställning, dock kunde jag inte springa långt från problemen för jag fick packa upp allt i morse i stället.. + att det kom en stor beställning till = 500 LÅDOR ATT PACKA UPP....


Nu sitter jag på min sena lunch.. brukar ta den kring 12 - 13 men nu tog jag halv tre som blir skönt för när jag kommer tillbaka är dtr bara 3.5 timme och Kaffe paus kvar.. skippar nog den..



Imorse gick jag till affären som ligger bredvid min affär och handlade:

Juice

Kaffe

Joghurt

+ jag tog med mig 2 mackor med skinka och tomat hemifrån så jag tog en stadig frukost!

jag tycker att jag fick med hela kost cirkeln med denna frukost men dem tyckte jag åt för tre :O:O

2 mackor o en liten joggy är väl inte såååå mycket?




Tänk vad små saker kan göra en glad...

idag såg vi att vi fått små påsar med HANDTAG!

och vi hoppade som små barn på lagret och var super glada xD



(alla har fått frågan "Har ni inte påsar med handtag" huuuuur många gånger som hellst, men den påsen är sjukt stor så vi får alltid FÖRKLARA.. som blir drygt 5 gånger om dagen!)


så vi sa ALDRIG MER! ALDRIG MER SKA VI FÅ DEN FRÅGAN!!! HUURRAAA



sen såg vi att det fanns många vanliga påsar kvar som vi måste använda först.. hahaha o dem räcker hela julen.. BUUUUU

 

ikväll ska jag till farmor och fira henne,. min brors dotter kommer också till oss.. första gången på en månad.. bror och hon ska nog sova hos farmor så jag kanske får njuta av hans lägenhet i helgen!!!



nej nu ska trycka ner ett äpple...

ps lyssnade omedvetet på impro låten.. och den kan faktiskt bli bra!!! AHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0