PINK LADYS IS STILL GOING STRONG

Hur skönt som helst!

min bror kom hit innan och sa att han skulle sova hos sin flickvän!

Så jag åkte hem till mormor och åt och hämtade saker och gick hit!

Nu sitter jag och kollar på E!  Kourtney & Khloé

ganska kul faktist

ska snart in i duschen och sätta en mask i håret..

Tar ihop lite låtar som man inte kan stå still till!



Plan på fest i januari faktiskt så snälla, skriv några måste låtar så jag inte missar några favoriter!

Funderar på att dra

Johanna
Molle
Carro
Emma (kunde inte länka hennes sida www.bEEM.blogg.se)
Malin


att hjälpa till att hålla i festen!

PINK LADYS reunion<3


Fick just en nyhet att min älskade Melina vill flytta med mig till London i mars  OCH att Anna från LDMG ville med på audition till skolan igen;) Love to this<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0