Skräck i byxan

Dags att fixa skogen

LÖRDAG



Började 10 i morse och hade fika med farmor kl 12... hon såg en jätte fin kofta som hon ville ha och sen drog vi o käka..

nu har jag precis haft fika paus igen och köpte koftan till farmor:D hon kommer bli glad!

Blev spontant bjuden på en Halloween fest ikväll.. ngn kille ska hämta upp mig innan förfesten hos en tjej som jobbar i en affär nära min och vi har blivit ganska bra polare... hon läste teater i New York och vi har lite samma humor xD så det blir förfest hos henne

sedan ska vi till en lokal fest som är sjukt mycket halloween pyntad och det kostar 100kr in.. ganska ok eftersom det kommer 100 pers så det blir många spöken o hångla upp;D

Johanna:

Jag  blir alltid lika förvånad när det kommer en anonym kommentar men Johanna kan inte vara anonym för vissa saker säger ingen annan så man fattar att det är du xD KLART JAG KOMMER! 30 Des om ni fixar nyårsfest;) MISSU<3

MÅSTE FUNDERA UT VAD JAG SKA VARA IKVÄLL......

måste springa ner o styra o ställa;) idag är det jag som ärCHEF! MOha;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0