Time does'nt get slow, it's you not using all the time you've got

Sweet Monday Minns inte ens när mitt senaste inlägg var känns det som;) men det var ju i lördags;)

 På söndagen vaknade och och önksade bara att få ligga kvar! Gick iallafall upp och gjorde mig i ordning och åkte till hallen för att spela mot FH Farmor och Kusin kom och tittade, och jag var ganska så sur långt in på första halvlek då jag fått sitta på bänken i 20 min..

Eftersom jag inte spelat med dem innan och tränat särskillt ofta så förstår jag givetvis att de använder sina spelare först, men när man sitter på bänken och spelet går trögt och farten är i lägsta växel så kliar det i benen och fingrar att ge sig in i matchen och köra!

Jag tänkte när de frågade om jag ville vara med "JA SJÄLVKLART" men sen tänkte jag "BARA JAG INTE SKA VARA KANT" Men det sa jag aldrig så efter 20 min, var tror ni han satte mig? KANT! Oh jag var så pissed, men jag rörde inte en min och låtsades som inget..

Andra halvlek började vi precis osm vi slutade, som sagt, kant igen.. Sedan kallade han upp mig på skytt och då såg jag hela banan igen! Ahh den synvinklen är bittersweet, att springa kant är som att springa på ett löpband på ett gym men skytt.. det är lixom, LIVET! haha jag kände verkligen igen mig och mötte mitt absoluta favorit försvar: 5, 1 så då hade jag stor möjlighet att röra mig mot mitten och hitta både linje och vänster skytt! Det blev mycket fart på anfallspelet de första 10 minuterna men sedan fick jag känna på uthåll..


 Jag har ingen kondition längre.. så allt krut jag hade innom mig tog jag ut på några minuter och var helt slut!!! HAHA försökte få kontakt att byta ut mig, men han såg mig inte, så jag spelade 10 minuter till på överskott xD hahaha jag försökjte andas djupt mellan varven och hålla mig uppe tills han äntligen bytte ut mig! haha Vi förlorade matchen, men vi vann den andra halvlek, som jag känner är ganska gött!


Efteråt förljde jag med farmor och kusin till ett köpcenter att kolla lite i affärer, jag var så trött att jag höll på att dö så när jag kom hem till farmor så tog jag en dusch, lade mig på sängen och sov i tre timmar...

 Sedan åkte jag hem till mormor, kollade en film och mådde ganska komstigt.. Kunde inte somna, kände mig varm och kall och kunde inte somna:S Så imorse så hade jag huvudvärk efter att ha legat och vänt mig hela natten.. Jag visste inte om jag höll på att bli sjuk eller vad..


Stannade hemma och gick hem till brorsan och sov där hela dagen, spelade lite gitarr och kollade tv... Ganska skönt faktiskt, men imorgon måste jag verkligen till jobbet.. kan inte stanna hemma hursomhelst, och eftersom jag inte är sjuk så är det ju en anledning till..


 Imorgon Jobb och sedan möte efter jobbet, mötet slutar kanske kring 20.00 och

sedan är det match igen imorgon kväll klockan halv 22.. hoppas jag får spela mycket nu, men korta byten;)

Måste snart skicka iväg min uppsägning.. kan bli vilt och mycket känslor då.. Han kommer bli så arg och om något är fel så kommer han att låta det gå ut över mig. jag måste bara vara stark och försöka blåsa bort allt negativt som kommer mot mig och blicka framåt och skapa positiv energi att leva på den sista månaden:)


 SISTA MÅNADEN!!!

 LOVE to jaall!

my girls<3 my boys<3

Mamma - Pappa

Ella<3

Kommentarer
Postat av: C.

Nu jivlar är det dags att du kommer och skjuter i Lågans damlag Lilja! :D <3

2009-11-24 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0