Två låtar från mig

Här är en av de två första låtarna som jag skrev

Detta är något jag aldrig gjort förut..

jag har inte lagt upp versioner av dem. och detta är de ända jag har kvar eftersom det är inspelningar från min mobiltelefon som blev stulen.

precis som mina inspelningar från ipoden som blev stulen i holland.. Dem har jaginte kvar på datorn heller.

Så här får ni ett smakprov på en av mina låtar och jag råder er för de bästa ljudet att ha hörlurar så blir ljudet bättre eftersom det är en dålig mobil inspelning.

Jag vill också påminna er om att jag INTE spelar piano och denna inspelningen var bara en sen kväll hemma i ormanäs.. Så någon fancy inspelning vill jag inte påstå att det är!







Enjoy;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0