Vem är du?

vem är denna lumska avsändare som tror att jag vet vem du är? haha...

En upptagen kvinna i sina bästa år? Nja vet jag kanske inte, men i och för sig är det en del här.. men helgerna tillbrigar jag mest tid på mycket annat, och tur det :D hihi.. vi hörs ibland på msn och det är bra det så man kan get some informations som det heter:).Puss på dig Lilja<3




Nu har jag gett igen, dock så skadade hon sig lite för jag klämde hennes överläpp.. men ska man hålla på så får man göra det ordentligt,

sedan så vilar karma över henne eftersom hela hyllan med make up ramlade över henne xD MOhahahaha

så hon satt på golvet med allt över sig!



fick sluta fem idag!!! Första gången på fyra månader.. GÖTT har alltid bjudit att jobba till nio men idag orkar jag inte... kanske träning ikväll ist..

>"nu frågade hon precis (jag sitter i kafferummet) hur länge jag kunde vara kvar ikväll... Orkar verkligen inte så jag sa som det var.. OKej:D yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0