When you close your eyes your'e not waisting the moment - your catching it

Har kollar lite bloggar..

Marabou vinter? vad är det????

Nu har jag verkligen varit borta för länge!

Känner verkligen för o festa i Sverige när jag ser vad alla hittat på i helgen

Men tycker fortfarande att Johanna, Molle, Emma och Carro uppdaterar alltför sällan;D

Men bara för jag saknar er!

Försöker spara mina pengar och inte frästas till att köpa något för modet här och i sverige är inte de samma.. och skit samma kanske det ska vara, men jag påverkas så snabbt att jag kanske kommer vilja ha så mycket snygga grejer som finns i Svberige, och om jag då handlat massa saker här som är DUBBELT så dyrt och Dubbelt bättre kvalité så kanske jag vill handla massa smá saker som är mer värda i Sverige!!!

Nu ska jag duscha och sova

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Anonym

marabou vinter är aaaawesome. kanel, kardemumma nejlika ingefära och vanilj. sjuuukt gott. det smakar JUL.



missss u 2

2009-11-24 @ 17:30:54
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: LillMalin

Marabou vinter ser inte ut att vara gott, MEN det ÄR det, du måste testa.. knaprigt men mättande ;)

2009-11-26 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0