Cameltoe eller Bush?

Äntligen är dagen mot sitt slut...

sa i mitt förra inlägg att det var den  25.. skoja bara.. ja ni fattar vad väck jag är idag.. och inte ens e de lönedag på island för de kommer inte förän den 1.....

Har precis saatt mig på bussen och på väg mot badet. kändes inte lönt.. men orkar inte glo ut genom fönstret där det b <ra är svart ändå...

Imorgon blir en lång dag.. jobb från 9 - 21... usch o fy.. aja :) får se  om jag vunnit den intärna tävlingen som vi hade i affärerna;) kan meddela vad den handla om och om jag vann imorgon;)

Ska gå igenom alla mina smink och hudvårdsprylar när jag koimmer hem.. de ska ju också med i väskan hem så lika bra o röja blad de också....

Hade riktigt mycket hemlängtan idag.. första gången jag verkligen vill hem till Sverige...

På badet....

okej, man kanske inte vill raka sig där nere men man kan väl ändå rensa lite i sidorna? de skadar väl inte....
tycker det är lite äckligt när man simmat, tittar upp på kanten o där står en kvinna med regnskog i sidorna...

Jag vet inte vilket som är bättre.. cameltoe eller bush? vilket e pinsammare....?

Nej nu ska jag packa ner datorn och ta på mig en bikini simmössa och skapa vågor

Dagens saknad:
HELA SVERIGE:(

Dagens låt:
Wicked - For Good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0